Vet inte :/

Tror inte att någon läser längre men...
Vi som drev den här bloggen la helt plötsligt av utan att säga varför,
det gick ganska bra för oss med hyfsat många läsare och så.
Men vissa tog bort inlägg, och man kan säga att en drev hela bloggen och ändrade allt
dom andra skrev, och ingen annan (i allafall jag) tyckte att det va kul.
så därför la vi av.
jag säger inte vem jag är nu, för dom andra kanske märker och blir sura över att jag
skrev varför vi la av. Men jag tyckte att ni behövde veta, även om ingen läser längre.
Så... vi funderar över att öppna den igen, men inget är bestämt.
Men ni kan ju alltid kika in ibland och kolla vad som hänt, kanske har vi öppnat den igen!

Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Hoppas du får en fortsatt grym dag, kika gärna in på min blogg om du vill. Tror inte att du kommer ångra dig!

2012-10-05 @ 18:27:15
URL: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0